dinsdag 9 februari 2016

Last Minute Shoptips voor Valentijnsdag


Aanstaande Zondag is het 14 Februari.
Ja....en? hoor ik je denken.
Nou dan is het toch die ene dag in het jaar dat je iets leuks doet voor je geliefde?
Juist, Zondag is het Valentijnsdag.

De meest romantische dag van het jaar waarop we met zijn allen massaal laten blijken hoeveel we van onze dierbaren houden.
De mannen rennen meestal massaal naar de plaatselijke bloemist om nog vlak voor sluitingstijd een bloemetje te scoren.
En de vrouwen besteden er vaak toch nét wat meer aandacht aan en gaan vaak dagen vantevoren op pad om een origineel cadeau te vinden.

Vroeger toen ik nog jong was en ik mijn huidige man net kende, moet ik zeggen dat ik elk jaar trouw een mooie bos bloemen kreeg met een mooie kaart erbij.
Waarop ik als antwoord meestal met een leuke knuffelbeer aan kwam zetten met de meest zoetsappige tekst erbij op een kaart. 
Na een paar jaar was mijn man 5 knuffelberen rijker.
En nadat ik hem, jawel...een foto van mijzelf voor op zijn nachtkastje gaf die ik tijdens een fotoshoot had laten maken waarop ik zwoel over mijn schouder keek, besloten we het maar af te schaffen.





Mij maakt het namelijk niet meer zoveel uit óf en wanneer ik iets krijg.
Dat stadium ben ik allang gepasseerd, een onverwacht etentje, bloemetje of aardigheidje vind ik net zo leuk op andere dagen dan op Valentijnsdag zelf.
Toch zou het zomaar kunnen dat ik dit jaar toch iets aan mijn lief ga geven, niet omdat het bijna Valentijnsdag is maar omdat hij al een tijdje thuis zit en nu ook nog eens de afgelopen dagen flink de griep te pakken heeft, die ik hem notabene zelf nog heb bezorgd.
En wat doe je dan als je ziek bent en niet naar buiten kan?
Je raadt het al, je gaat achter je laptop zitten en uiteindelijk eindig je in een roes van on-line shoppen.

Mocht jij nu ook nog op zoek zijn naar een leuk origineel Valentijnscadeau voor je man of vriend en je hebt geen zin om met dit baggerweer de straat op te gaan, dan heb ik hieronder een aantal leuke hebbedingetjes op een rij gezet!



Hoe cute zijn deze Zo vader Zo dochter sokken






Mr. P. Mok Lik Propaganda
















Tja, je zal onderweg maar dorst krijgen





















Omdat we de speakers liever niet in het zicht hebben, mannen, kekke speaker-covers






















Farfalloni pannenlappen









Baby Nessie voor de theeleut





















Bierholster 

















Wil je je vent echt de stuipen op het lijf  jagen dan is deze HyperLip echt wat voor jou




















Of dit Aardappel pistool dan, gegarandeerd dat hij nu wél de aardappelen wil schillen!




















Zeg het met planten
Het No-tella-slot, hij mag pas open als je het écht verdient hebt


Onmisbaar....de Potlood-Deegroller

Omdat mannen nooit ouder worden dan 13...Star Wars lichtzwaard-chopsticks

Stoere opvouwbare tas




























































Zeg nou zelf, in dit rijtje willen jullie toch ook staan? Customized poster

Staat best stoer  tijdens de schaftpauze of niet, deze opbergbozen van Kokeshi

Fouter dan fout maar juist daarom zo leuk, deze sandaalsloffen





























































Let's Cook met deze Heisenberg snijplank

Tja, de liefde gaat nou eenmaal nog steeds door de maag

Het ideale whiskyglas waarbij het emltende ijs de whisky niet verdunt 
Onion Goggles, gegarandeerd traanloos uien snijden vanaf nu

Whaaaaaa!!De uitvinding van de eeuw als je het mij vraagt, dit kruippakje












































































En tot slot, de ultieme wannahave voor veel vrouwen



De Snore Stopper mocht je vriend weer eens snurken dan mag je hem  gewoon ongegeneerd in zijn rug rammen


Je ziet het, er is genoeg te vinden en aangezien de meeste mannen niet van de zoetsappige cadeautjes houden zal er hierboven vast wel iets voor hem tussen zitten.
Zo niet dan raad ik je aan om op de websites te kijken van Coolgift.comEenmannenkado.nl RadBag.nl of Megagadgets.nl
Hele leuke webshops waar je gewoon spontaan van gaat lachen!

Veel shopplezier!

Geen opmerkingen: