maandag 8 februari 2016

FeelGood en Shopevent 2016 preview + Winaktie

11 en 12 Maart aanstaande is het dan zover, de tweede editie van het Feel Good & Shop Event vindt dan plaats in de Koekbouw in Veghel.

Vorig jaar was de allereerste keer dat Ingrid van de Rijdt en Monique van den Berg dit tweedaagse Feelgood, Lifestyle en Shopevent organiseerden.
En het was een daverend succes, vandaar dat er een vervolg komt en nog wel in een iets groter jasje dan in 2015!
Een aantal deelnemers die er vorig jaar waren zijn er dit jaar ook weer bij maar ook nieuwe deelnemers weten het zuiden van het land dit jaar te vinden.














Het prachtige oude industriële pand de Koekbouw wordt dan voor deze gelegenheid voor 2 dagen omgetoverd in een waar shop-walhalla.
Net als vorig jaar zal dit oude sfeervolle fabrieksgebouw gevuld zijn met de leukste webshops waar je live kunt shoppen.
Echt zien wat je koopt, zonder verzendkosten..ik hou ervan want hoe vaak heb ik al niet iets besteld wat bij bezorging nogal tegen viel...
Wat ik ook erg leuk vind is dat je op dit event ook de mensen 'achter' de webshops kunt onmoeten wat het allemaal nét even wat persoonlijker maakt.
Ook zullen er diverse workshops worden gegeven, wat ontzettend leuk is tussen het shoppen door.
Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld de workshop van Elsbeth Teeling gevolgd, ook wel bekend van Club van Relaxte Moeders.
Of ik er nou echt relaxter van ben geworden weet ik niet want dat moet je aan mijn kinderen vragen maar ik vond het wel erg leuk!
Ook op het gebied van Fashion, beauty en lifestyle is er wederom ontzettend veel te neuzen.
En shoppen maakt uiteraard hongerig dus ook dit jaar zullen er weer tal van hippe foodtrucks aanwezig zijn.


Hieronder laat ik alvast een paar van mijn favorieten zien



Feel good & Shop Event deelnemer 2016
Hipgemaakt













Feel good & Shop Event deelnemer 2016
Een mannenkado



















Deelnemer Feel good & Shop Event 2016
Durf te Stempelen




















Deelnemer Feel good & Shop event 2016
Het Zijstraatje

















High Tea Boetiek























Feel good & Shop Event deelnemer 2016
Leuke Lintjes




















Feel good & Shop Event deelnemer 2016
Studio Inktvis


















Feel good & Shop Event deelnemer 2016
UittNoorden


















Deelnemer Feel good & Shop Event 2016
Vrolijk op Chiq






Dit zijn slechts een aantal webshops waar ik zéker een bezoekje aan ga brengen maar uiteraard ben ik ook heel benieuwd naar alle deelnemers die ik nog niet zo goed ken.
Wil je weten wie er allemaal aanwezig zullen zijn?
Kijk dan even op de site van het Feel Good & Shop Event.


Om jullie alvast op te warmen heb ik hieronder een kleine sfeerimpressie van vorig jaar gezet.


































Hebben jullie er al zin in? Ik in ieder geval wel!
Wat ik helemaal leuk vind is dat ik deze keer ook mag aanschuiven aan de bloggerstafel op vrijdag 11 Maart.
Wat ik overigens best spannend vind want ik heb nog nooit 'live' geblogd.
Ik heb er dan ook onwijs veel zin in!
Natuuuuuurlijk hebben jullie ook zin om te komen, toch?
Lijkt me leuk om een aantal van jullie in het echt te zien!
Heb je nog geen kaartje? Niet getreurd want ik mag er 2 weggeven.
Het enige wat je ervoor hoeft te doen is 

1 Mijn blog volgen op Bloglovin' en mij volgen op Instagram
2 Laat een reactie achter hier of op Instagram en tag iemand die jij mee zou nemen

Op 19 februari kies ik een winnaar, veel succes!



Geen opmerkingen: